Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (360)
Wehkamp reviews

360 Wehkamp reviews

 
(22)
 
(36)
 
(58)
 
(84)
 
(170)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
395 resultaten - getoond 61 - 80
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Volautomatische koffieapparaat Philips EP 4050

Beoordeling 
 
5.8

Alles is goed gegaan tot het apparaat hier stond, en niet goed werkte na een aantal weken.
De melk beleef stromen of gaf maar een beetje.
We hebben dit van onze kinderen gekregen, maar ik had van het begin problemen om de inzet eruit te krijgen voor schoonmaak. Daar kwam onze zoon voor langs 1 x per week.
Dit omdat daar een heel ritueel aan vooraf moest gaan, en het mij dan nog niet lukte.
Op de video (you tube) ziet het er zo easy uit?? vergeet het maar.
Wij zijn beperkt met onze handen,en kunnen niet kracht zetten of tillen.
Nu moest het apparaat terug voor reparatie,ik kon de inzet niet schoonmaken omdat ik het er niet uit kreeg.
Mijn zoon was er niet.
Dus het apparaat is verder schoongemaakt en de koffiebonen eruit, maar er bleven een paar bonen achter omdat ik het apparaat niet op de kop kon zetten.
Contact opgenomen met Wehkamp facebook,en echt vriendelijk geholpen hoor om dit door te geven.
Maar nu kan dat dus een probleem worden,omdat de reparatieafdeling "waarschijnlijk" geen rekening met a technische mensen met een beperking houdt?
Het gaat dus om een paar koffiebonen en de inzet die niet afgespoeld is?
Ik zou het echt erg vinden als hierom de reparatie niet doorgaat,afwachten?
Maar alleen dit "mogelijke"scenario naar klanten vind ik al niet getuigen van service!
Daarom mijn service weet je het zeker??

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

wehkamp op 14 April 2018

Goedenavond,

Wat vervelend dat de koffiemachine al zo snel kapot is gegaan en niet de verdere afhandeling niet duidelijk is.
Graag kijken we met je mee wat we hierin voor je kunnen betekenen. Zou je jouw klantgegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.8

Beloven op de website dat de bestelling morgen wordt bezorgt, na een bestelling zaterdag te plaatsen wordt ik maandag (de dag van bezorging) pas geïnformeerd dat mijn bestelling niet gaat komen. Enige mogelijkheid die wordt aangeboden is annuleren en zelf die knop is niet te vinden op de website. De klantenservice twee keer aan de telefoon gehad en niet verder geholpen, ook de rede van de vertraging kon niet worden uitgelegd. Naast deze teleurstellingen wordt er ook geen compensatie aangeboden. Kortom de laatste keer dat ik hier wat heb besteld...

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Wehkamp op 05 Maart 2018

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je te laat geïnformeerd bent betreft de status van je pakket en hier over niet naar tevredenheid geholpen bent. We willen graag kijken wat we hierin nog kunnen betekenen voor je. Zou je jouw gegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

een paar maanden kleine inleg over een redelijk gemiddeld bedra gespreid betalen, ruim 300e Rente!!!

Beoordeling 
 
5.3

Sinds jaar en dag klant van Wehkamp. Altijd netjes besteld en tijdig betaald. Met gespreid betalen nu 3 x de laagste inleg gedaan. De rente hiervoor was in drie maanden tijd 300 euro. Op een bedrag van 260. Dat vind ik stuitend! Na het afbetalen hiervan ben ik geen klant meer van Wehkamp.

Verder bestelde ik vorig jaar een kleine boxspring, werkelijk een lichtgewicht, met enkel net aanschroeven van de pootjes. Echter, de bezorgers kwamen het bed brengen, maar wilden niet de trap op naar de slaapkamer (wel vermeld met bestellen!). Ik heb uiteindelijk een bon gekregen voor het gebeuren, maar daar zat ik wel mooi met acute rugonsteking waarvoor fysio en een nieuw bed nodig waren, maar niemand die het bed dus omhoog bracht!

Ook kocht ik vorig jaar een stofzuiger goedkoper dan 40e klasse, waar zogenaamd ook zakken bij zouden zitten. Ook deze zaten er niet bij!

Jammer dat op de facebookpagina van Wehkamp zelf geen waardering kan worden gegeven ook b.v.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Wehkamp op 05 Maart 2018

Goedemiddag,

Ik lees dat er een aantal dingen niet goed verlopen is. Onze excuses hiervoor. We willen dat alles graag nakijken en hulp bieden waar nodig. Hiervoor hebben we wel je gegevens nodig. Zou je deze willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Reparatie

Beoordeling 
 
1.0

Ik kocht eind december een stofzuiger bij Wehkamp, maar die was begin januari al defect.
Nu zegt Wehkamp dat het buiten de fabrieksgarantie valt, terwijl het een mechanisch defect is en moet ik 79 euro betalen op een stofzuiger van 99 euro. Volgens mij valt een defect binnen 1 jaar sowieso onder de garantie tenzij er sprake is van schuld door gebruik. Ik vind dit schandalig!

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp op 13 Februari 2018

Goedenavond,

Vervelend om te horen dat de stofzuiger defect is!
Om dit verder te bekijken heb ik gegevens nodig. Zou je klantnummer of e-mail kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Dan zoeken we naar een oplossing. Alvast bedankt!

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Levering niet betrouwbaar bij Wehkamp

Beoordeling 
 
5.8

Sinds Wehkamp samen werkt met DHL is het een drama. Ik werk 5 dagen in de week tot 17:00 uur. Levertijd 's avonds is voor mij een uitkomst. Ik hoef dus niet vrij te nemen of mijn bestellingen bij de buren (die ik niet ken) af te laten leveren. Dus sinds jaar en dag laat ik bestellingen na 18:00 uur bij mij afleveren, aangegeven dat ik niet wil dat het buren wordt geleverd. Lange tijd is dit goed gegaan. Helaas wordt tegenwoordig de bestelling al ver vooraf 18:00 uur aangeboden. Terwijl ik in spanning op mijn bestelling wacht, zie ik op de Wehkamp site dat mijn bestelling is geleverd maar dat ik niet thuis was. Het is zelfs voorgekomen dat mijn bestelling, omdat ik zogenaamd niet thuis was, retour is gegaan naar Wehkamp. Met Wehkamp contact opgenomen en als troost een voucher van 7, 50 euro gekregen. Deze wilde ik gebruiken bij het bestellen van een telefoon. Voucher...niet geldig... Gisteren was voor mij de maat vol. Toevallig was ik al om 15:30 uur thuis. Mijn bestelling zou vanaf 18:00 uur geleverd worden. Na wachten, wachten, wachten, toch maar voor de zekerheid mijn bestelling gevolgd...en wat blijkt...bestelling is geleverd. Wederom met Wehkamp contact opgenomen. Excuses natuurlijk. Wat blijkt...'s middags is mijn pakket bij de buren afgeleverd. Voor mij de laatste keer dat ik bij Wehkamp bestel. Jammer, het was een goede service.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam wehkamp op 26 Januari 2018

Goedemorgen.

Ik heb gezien dat je al op meerdere fora dit bericht had geplaatst. Onderstaand bericht, wat ik via een ander forum al had gecommuniceerd, kopieer ik. We ontvangen er graag reactie op!

Wat vervelend om te lezen dat je zoveel slechte ervaringen hebt met onze bezorgers van DHL. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou graag even voor je willen nakijken wat er allemaal is misgegaan en kijken hoe we dit zouden kunnen oplossen. Zou je daarom een mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantgegevens?

Alvast bedankt, en nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

De Wehkamp aflevering "service"

Beoordeling 
 
3.8

Na een aantal aflevering drama's met Wehkamp en veel excuses en we gaan het beter doen beloftes van Wehkamp toch die gok genomen en op goed vertrouwen en gedane beloftes weer besteld bij Wehkamp.
Foute boel dus, beloofde aflevertijden bij lange na weer niet gehaald (twee keer achter elkaar) door koeriersbedrijf DHL.
Ik begrijp inmiddels dat het staat voor "Doorgaans Heel Laat" .
Wehkamp kan nog beter zaken gaan doen met koeriersbedrijf KGN (Komt Gewoon Niet).
Dan weet de klant tenminste wat hem/haar te wachten staat. De logistiek blijkt niet erg logisch te zijn daar bij Wehkamp/DHL. Beloof de mensen NIET een tijd en dag en zet gewoon op je website dat je je best doet het binnen een maand af te leveren. Dat is een gemakkelijker (en misschien wel te halen) verwachtingspatroon om aan te voldoen Wehkamp.
Als het zo vaak raak is kom niet weer met het excuus van "overmacht" Wehkamp. Het heet dan gewoonte!
Wat mij betreft is het nu wel echt helemaal gedaan met Wehkamp. De ook deze keer weer bedroevende vertoning van afleveren is de laatste nagel in de Wehkamp kist. Maar weer gewoon naar de winkel of naar Bol is vanaf nu maar weer de beste optie. Dank voor de jaren dat je wel oké was Wehkamp.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam Wehkamp op 20 Januari 2018

Goedemorgen,

Wat vervelend dat het opnieuw zo mis is gegaan en dat je niet tevreden bent over onze service.

Graag ontvangen we per e-mail een klachtomschrijving + je klantnummer zodat we deze klacht kunnen melden bij de vervoersdienst. Uiteraard kijken we ook graag na hoe we je hierin tegemoet kunnen komen.

Excuses voor het ongemak en we zien je e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Sclechte service Wehkamp.nl

Beoordeling 
 
4.8

Bij Wehkamp jaren besteld.
Ook door meerdere bestellingen veel moeten terugsturen.
Opgehaald naar aanmelding op Wehkamp site voor retour door DHL.
Nu merkte ik vooral laatste jaar op, veel retouren veels te laat of niet werden verwerkt.
Elke keer gecorrigeerd naar emails en telefoon door mij.
Nu mag ik niet meer bestellen er word te veel retour gestuurd of vermist.
En dan aan de telefoon te horen krijgen.
Ja ik heb wel vermoeden,de suggestie wekken omdat er bij jou meer als gemiddeld vermist is , dat het door jou zelf komt.
En daar ben ik nu net niet van gediend!.
Emailen mocht ook niet meer alleen bellen.
Dat ik niet meer mag bestelen ok, dan maar andere winkel.
No problem.
Maar dat beschuldigen erg smerig.
En dan snel de rekening bij werken, te goeden facturen mee voldoen, die wel degelijk allang door ze was opgehaald.
Bye bye te goed.
En trui van 4 december a 24,99 euro teruggestuurd geld kan ik naar fluiten.
En ja wel iets als vermist afgeboekt.
Maar dan wel dus te goed pakken voor dingen die je hebt teruggestuurd mee te verrekenen.
Kan toch niet he ?
Dat geld terug heb ik gewoon recht op.
Even snel afhandelen dus.
Customercare is tweede lijn van Wehkamp.
Ik had contact erover met Trijntje Stoter.
Word je dus even zo in de schoenen geschoven.
Ok dan andere winkel maar, prima, maar beschuldingen , nee daar houd ik niet van.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam Wehkamp op 03 Januari 2018

Goedemorgen,

Begrijpelijk dat dit een vervelende situatie is.

Graag ontvangen we je klantnummer + korte klachtomschrijving per e-mail. De e-mail mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

We zien uw reactie graag tegemoet en wensen u een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

verkeerde bezorgingen, hele vriendelijke klantenservice

Beoordeling 
 
7.3

Bij een grote bestelling ontving ik artikelen die ik niet had besteld (After Eden BH en slipjes) en heb deze geretourneerd bij artikelen uit de bestelling die ik zelf retourneerde. Winkel al tientallen jaren bij Wehkamp en heb nog niet meegemaakt dat er niet-bestelde artikelen meekwamen.
Een winterjack dat kleiner uitviel dan normale confectiemaat 40/42 moest ik twee keer retourneren. De derde dag dat de jas zou komen zag ik al aan de kleine verpakking dat het nooit een jas kon zijn. Heb het artikel dan ook geweigerd en mee terug gegeven aan de DHL bezorger die zei 'dat er wel vaker wat fout ging'.
Heb toen Wehkamp gebeld en ben uiterst vriendelijk geholpen, ze zouden de goede maat jack alsnog opsturen wat ook gebeurde. Maar bijzonder was het om de volgende dag ook een kaart van Wehkamp te ontvangen waarop - in handschrift - stond dat ze dat ze hoopten dat de jas nu wel goed was aangekomen. Dat is toch wel een pluim waard!
Wel staat de niet geleverde jas nog steeds tussen 'mijn bestellingen' en het was fijner geweest als zo'n foutieve bestelling snel uit je bestelling verwijderd zou worden.
Wehkamp zou wel ergens in zijn website moeten opnemen wat de regels zijn bij een verkeerd geleverd product dat echter dan wel op je eigen naam binnenkomt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen bezorging

Beoordeling 
 
6.5

een tijdje geleden een bestelling gedaan maar tot nu toe steeds falende paketten bezorgen of ze komen te laat of helemaal niet steeds niets ontvangen inmiddels klantenservice gebeld en gemeld dat ze hun product mogen houden ik ga voortaan maar zelf halen dan heb ik het veel sneller online bestellen niet voor mij meer wehkamp neem ik niks kwalijk maar dit duurt te lang met dhl

MS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

wehkamp op 14 December 2017

Goedemorgen,

Wat vervelend dat de pakketten niet op tijd geleverd worden. Vriendelijk wil ik je vragen om je klantgegevens op te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, zodat wij met je kunnen meekijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Na tig keer bellen bedrag no niet verrekend

Bank retour gedaan en een ander bank gekocht. Na retour bankstel zoeden ze dit verrekenen met de nieuwe bankstel. 3 zits hebben ze verrekend maar 2 zits niet. Heb al verschillende medewerkers gehad die het zouden afhandelen. Ik bel al 4 weken nog geen resultaat, terwijl je er wel rente over t bedrag betaald.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

wehkamp op 14 December 2017

Goedemorgen,

Vervelend om te lezen dat de verrekening van het bankstel nog steeds niet plaats heeft gevonden. Ik wil je vragen om je klantgegevens op te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, zodat wij met je kunnen meekijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Bezorging slecht

Beoordeling 
 
4.8

De bezorging van de bestelde producten is structureel slecht. 4 van de 5 x wordt het product niet op het bestelde tijdstip geleverd. Reden wordt of niet aangegeven, zoals vandaag, of ze zeggen overmacht ( komt erg vaak voor) of er staat dat de ontvanger niet thuis was, terwijl ik dan gewoon de hele tijd thuis zit te wachten. Heb dit ook al een paar keer aangegeven bij Wehkamp, maar het blijft echt een probleem. Een keer heb ik het product opnieuw besteld ( want de bezorger had weer last van overmacht) en op een afhaallocatie laten bezorgen en dat had ik toen eerder in huis dan via de thuisbezorging, de overmachtsituatie bij de bezorger heeft toen 5 dagen geduurd.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Melle op 03 December 2017

Status vandaag. Pakket zou gisteren geleverd worden tussen 9:00 en 13:00 niet gebeurd. Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag tussen 11:00 en 15:00. Het is nu 15:25 en ik heb nog niets ontvangen. Dus 2 dagen op rij voor niets thuisgebleven. Wordt vervolgd!

wehkamp op 04 December 2017

Beste Melle,

Overmacht is inderdaad aan de orde van de dag momenteel. De decemberdrukte drukt ook haar stempel op ons en op DHL waardoor we niet altijd onze afspraken tijdig kunnen nakomen. Zou je ons via e-mail je klantnummer willen sturen en bovenstaande bericht zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Heel Slecht Levering service!

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb een bestelling geplaatst op donderdag dat door Wehkamp op de volgende dag, vrijdag bezorgd zou worden. Zonder iets te laten weten was er geen bezorging. Ik heb mijn bestelling online bekeken en er stond dat DHL schreef dat ik niet thuis was, dit is een leugen. Ik heb gebeld naar Wehkamp en mij werd verteld dat het op zaterdag tussen 14.00-18.00 bezorgd zou worden maar dit is ook niet gebeurd, dit keer werd er geen reden gegeven, alleen een boodschap online dat het nog twee dagen zou duren. Ze leveren niet op zondag dus ik moet tenminste vier dagen wachten voor iets dat Wehkamp zegt morgen in huis “ misleidende advertentie” Ik hebt weer gebeld en zij konden geen passende oplossing bieden. Het is een zooitje bij DHL, je krijgt geen excuses en niets verandert. Dit gebeurt vaak, dat DHL geen kaart achterlaat en zegt dat iemand niet thuis is wanneer ik daar wel voor thuisgebleven ben.
Voor niks thuis gezeten en nu wat, niets verandert en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, het gebeurt vaak. Wehkamp moet niet zeggen morgen in huis als het niet geleverd kan worden. Er moet een betere manier van communiceren komen, met sms notificaties maar DHL zal dat niet doen zeker want dan moeten ze daadwerkelijk iets gaan leveren. En nou moet ik weer moeten wachten op mijn bestelling. Slecht service!

SV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteam wehkamp op 06 November 2017

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat de bezorging niet helemaal goed is gegaan. Ik wil je vragen om via socialmedia@wehkamp.nl je klantgegevens toe te sturen zodat we met je mee kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

artikel niet ontvangen, vervolgd door wehkamp

Beoordeling 
 
1.3

Een van de bestelde artikelen zat niet in de dichte doos. Kan dus alleen bij Wehkamp fout zijn gegaan. Lijkt me dat ze alles op camera moeten hebben staan tijdens inpakken. Maar wehkamp wil geen onderzoek doen voordat je een hele papierwinkel heb gedownload, printen, ondertekenen en terugsturen dat jij het artikel niet hebt ontvangen. Daarbij moet je allerlei nummers gaan zoeken zoals klantnummer en artikelnummer. Kost je zo twee uur tijd. Alsof jij een verdachte bent. Kijk eerst maar eens naar je camerabeelden van het inpakken voordat je de klanten beschuldigt. Verder levert wehkamp heel vaak niet binnen 24 uur als je veel artikelen bestelt, dat is ook niet volgens belofte. Ook heb ik meerdere malen kleding binnengekregen met zeer duidelijke gebruikssporen zoals een jas onder de hondeharen, en gebruikte schoenzolen. Nu kan je deze gewoon weer terugsturen, maar het is evengoed niet leuk.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

webcareteam wehkamp op 23 Oktober 2017

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat er een aantal dingen mis gaan bij jou. Zou je ons een mail willen sturen met je klantnummer en kunnen aangeven welk artikel je niet hebt ontvangen? Dan kijken we met je mee. Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Uitstekend en betrouwbaar

Beoordeling 
 
10.0

Uiterst goeie telefonische service. Heel behulpzaam. Spullen werden op tijd bezorg en naar boven gedragen. Ik ben heel blij met de service van wehkamp het is altijd betrouwbaar.

PB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tot twee keer toe een slechte ervaring met laptop van Wehkamp

Beoordeling 
 
5.5

Hallo,

Tot twee keer toe een slechte ervaring met een laptop van Wehkamp.
De eerste laptop Acer die ik kocht kon ik na een jaar weggooien omdat mijn harde schijf 32 gb vol zat met windows updates.
Hiervoor heb ik de laptop twee keer na laten kijken bij een pc reparatie winkel. Die konden niets meer voor mij doen.

Dit zal me nooit meer overkomen dacht ik. Dus bestelde ik bij Wehkamp een nieuwe laptop van het merk HP met 500 gb geheugen. Maar daar deed een nieuw probleem zich voor. De speakers van de laptop haperen. Het afspelen van youtube muziek is niet mogelijk zonder haperingen. Hiervoor heb ik contact gezocht bij HP zelf maar tot nu toe is er nog geen oplossing gekomen.

Graag hoor ik van Wehkamp wat zij daar aan gaan doen. Heeft me dus veel geld gekost.

JK
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

webcareteam wehkamp op 04 Augustus 2017

Goedenavond,
Wat vervelend om te lezen dat je slechte ervaring heb gehad met de laptops, ik zou graag met je mee willen kijken wat er precies gebeurd is.

ik ontvang graag je gegevens via socialmedia@wehkamp.nl, zodra we je bericht hebben ontvangen, kijken wij even met je mee.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Mariele op 11 Januari 2018

Je hebt twee jaar garantie op elektronica en aan jou verhaal te lezen heb jij nooit eerder contact opgenomen met de klantenservice van wehkamp zelf en hiemee heb jij dus uberhaupt geen recht van spreken. Een acer laptop weggooien na 1 jaar klinkt nogal dom, had je hem wel als klacht gemeld dan was deze gerepareerd geweest en als het dan al een blijvend probleem zou blijven, dit betekend dus meerdere keren gerepareerd door de geautoriseerde reparatiedienst, dus niet bij de de locale reparatiewinkel! dit is inderdaad zonde van je geld ivm garantieperiode! dan zou je een vervangende toestel hebben onvangen...

Reageer op deze review

Geen levering!!!

Beoordeling 
 
1.0

Een tv besteld die de volgende dag bezorgd zou worden. Zonder iets te laten weten geen bezorging. Gebeld naar Wehkamp en konden geen passende oplossing bieden. Voor niks thuis gezeten en nu tijdelijk dubbele kosten aangezien ik de tv ergens moet aanschaffen of moet wachten op mijn tv tot volgend weekend! Aangezien ik werk en ze niet de avond leveren...erg slecht. Hoop dat het geld snel terug gestort is.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Wehkamp op 23 Juli 2017

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat de tv zonder bericht niet geleverd kon worden en dat je hiervoor thuis hebt zitten wachten. Ik kan niet inzien wat de reden hiervan is geweest maar zou dit graag voor je willen nakijken.
Ik ontvang graag je gegevens via socialmedia@wehkamp.nl zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op 23 Juli 2017

Hi Bianca,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! We willen graag even met je meekijken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op 23 Juli 2017

Hi Bianca,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! We willen graag even met je meekijken, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Goede ervaring

Beoordeling 
 
8.3

Ik ben verbaasd te lezen dat Wehkamp zoveel slechte reviews heeft gekregen. Deze week heb ik 2x een bestelling gedaan en deze zijn beiden in de tijd die ik had aangegeven bezorgd. Vandaag een pakket retour gedaan bij DHL, ook dat ging soepel. Nu nog even de verdere verwerking afwachten natuurlijk maar ik heb er tot nu een goed gevoel over.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Anna op 24 Oktober 2017

In het verleden was ik ook altijd super tevreden over de service van de Wehkamp, maar de laatste maand is het echt dramatisch, fout na fout.

Reageer op deze review

Teleurstellende service en begrip

Beoordeling 
 
3.0

Net van vakantie open ik een Wehkamp brief met een aanmaning van een openstaande rekening van 31,49 euro plus incassokosten van 40,00 euro totaal 71,49 euro.
Wij hebben geen enkele mail die naar ons verstuurd is ontvangen hierdoor dus ook niet betaald.
Dit komt waarschijnlijk doordat de mail in onze spambox terecht is gekomen.
De opgestuurde aanmaning was onze eerste rekening die ons onder ogen kwam.
Ik heb gebeld en het verhaal gedaan maar er is voor trouwe klanten geen enkele coulance.
De incassokosten moeten zo snel mogelijk betaald worden anders worden de kosten nog hoger werd er verteld.Heel jammer dat hier zo op deze manier mee omgegaan wordt.
Helaas verplichten ze mij om hier verder me te gaan!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp.nl op 23 Juli 2017

Hi Paul,

Inmiddels is je klacht via een ander forum opgepakt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op 23 Juli 2017

Hi Paul,

Inmiddels is je klacht via een ander forum opgepakt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Paul op 26 Juli 2017

Wehkamp heeft het keurig opgelost en de 40 euro teruggestort.

Groet Paul

Reageer op deze review

slechtse bedrijf ooit!

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service
1 + 1 gratis dan sturen ze er maar 1 zeggen ze had je 2 moeten bestellen.
Ze anulleren zomaar bestellingen en duurt 2 weken voor je geld terug hebt
Zeer slecht allemaal

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

wehkamp op 21 Juli 2017

Goedenavond Nick,

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan betreft de 1+1 actie. In principe werkt dit hetzelfde als je naar de winkel gaat. Bij een actie van 1+1, neem je 2 producten mee naar de kassa. Daar wordt het verrekend. Zo werkt het bij ons net zo. Stop 2 producten in de winkelmand en deze verrekend dan de korting. Excuses voor de verwarring. Graag zouden we meer willen weten over de geannuleerde bestellingen en het terugstorten van je tegoed bij ons. Zou je jouw gegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Sebastian Van Gent op 05 November 2017

Ik had precies hetzelfde gebeuren met het kopen van Elho bloempotten en par maanden terug. De special kwam naar boven, maar een krijgt er een gratis. dus ik kocht er een en verwachtte dat twee deleverden.
Maar nee, er is er maar één gekomen. ik belde Wehkamp zijgt je moet er twee bestellen, maar het is niet duidelijk dat je dat moet doen. ik vraag me af hoeveel mensen in die val lopen en alleen maar het ene item? Misleiding Advertentie!

Reageer op deze review

Waardeloos en onbetrouwbaar

Maakt leverings belofte niet waar. Nu 2x voor niets zitten wachten en krijg doodleuk een online melding in "mijn bestellingen" dat ik niet thuis ben??? Geen brief in de bus van bezorger dus mijn vraag is of er überhaupt wel iets te bezorgen is geweest. Tot 3 keer al telefonisch contact gehad met klantenservice. Wat een aanfluiting is deze service!! Klacht wordt snel afgedaan met excuses (van ongeïnteresseerd personeel dat er alleen zit om hun tijd uit te zitten en eigen portefeuille te vullen) en tegoedbon. Ben nu 3 excuses en 2 tegoedbonnen verder en als bonus kan ik fluiten naar mijn bestelling want deze is niet meer leverbaar?? Omdat ik 2x zogenaamd niet thuis ben geweest stuurt de bezorger het pakket weer terug naar magazijn en pas na verwerking wordt het artikel weer in de schappen gelegd voor een ander. Waardeloos en ondertussen lekker rente trekken van al die mensen die iets besteld, betaald hebben en vervolgens niets krijgen. Ik bestel er niets meer en voor anderen heb ik de tip: als je dan toch wat besteld, niets betalen totdat je de bestelling in handen hebt.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

wehkamp op 16 Juli 2017

Goedenavond,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de bezorging van je bestelling meerdere keren mis is gelopen. Het is inderdaad zo dat de bezorger het pakket terug stuurt wanneer er 2x de niet thuis melding is gegeven. Ik begrijp dat je gewoon thuis hebt gewacht en dat de bezorger in dit geval iets heeft gezegd wat niet waar is. Onze excuses hiervoor. Jammer genoeg kunnen wij een uitverkocht artikel niet opnieuw voor je bestellen. Zou je een mail willen sturen met je klantgegevens naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we kijken hoe we dit kunnen compenseren.

Met vriendelijke groet,
webcarteam wehkamp

Reageer op deze review
395 resultaten - getoond 61 - 80
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

amazon
 
3.9 (227)
Wehkamp reviews
 
3.9 (360)
bol.com ervaringen
 
3.6 (266)
HEMA reviews
 
4.0 (75)
EuroTops
 
4.2 (22)