Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (360)
Wehkamp reviews

360 Wehkamp reviews

 
(22)
 
(36)
 
(58)
 
(84)
 
(170)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
395 resultaten - getoond 121 - 140
« 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 ... »
Volgorde

Niet meenemen oude artikel

Wij vinden de service van Wekamp rond uit zeer slecht..En de communucatie eveneens.

Iets wat in hun site bij een artikel vermeld staat komen ze niet na .en liegen ze af, dat er niet staat.

Wij kochten een SEVERIN BAKOVEN..Er stond in de advertentie dat het oude artikel bij koop van het nieuwe GRATIS

zou

worden meegenomen..En dat werd ook met de telefoniste afgesproken.Maar wat doet WEHKAMP die zeggen dat het niet

was afgesproken.Later staat het volgens hen ook niet op de site bij Het artikkel.Nou het staat er dus wel.Maar ze komen

het apperaat dus niet ophalen.En laten ons er gewoon mee zitten.Ja ze schepen je af mmet een bon van 7,50.Oke maar

daar worden wij dus het apparaat niet mee kwijt.Nu Wehkamp het spijt ons ,dat wij dit moeten zeggen.Maar dat is en was

bij jullie onze laatste bestelling.Want op deze manier hoeft het voor ons niet niet meer.Vroeger toen jullie nog een echt

postorder bedrijf waren ,ja toen Maar toen nu het een webwinkel is nu is het kloten.SORRY

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

cobra op 17 Juni 2016

Daarbij werken er bij DHL waarschijnlijk ook nog dove buitenlanders.Want ze verstaan je niet .En jij verstaat hen niet.Daarbij als je met hen aan het praten bent dan lopen ze gewoon weg. En laten je staan voor jan lul,Waarom iets verzenden met zo,n onbeschoft bedrijf als DHL en waarom niet met POSTNL..Daar werken ook buitenlanders maar die kun je tenminste fantsoenlijk verstaan en die lopen niet weg.Als je met hun in gesprek bent.

Reageer op deze review

Slechte service!

Beoordeling 
 
1.0

Ronduit slecht door Wehkamp geholpen!

In maart producten besteld, maar niet gekregen. Met moeite opnieuw bestelling kunnen plaatsen zonder dubbel te moeten betalen. Deel van de bestelling was niet meer op voorraad. Dit verschil nooit gecompenseerd gekregen. Vervolgens alles uit ontevredenheid geretourneerd en wederom nooit geld terug gekregen terwijl retour wel is verwerkt. Klacht is vervolgens zeer traag beantwoord op een zeer onpersoonlijke en korte wijze.

Jammer. Ik doe geen zaken meer met Wehkamp.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam wehkamp op 08 Juni 2016

Beste,

Dit is natuurlijk een vervelende situatie. Waarvoor excuus. Is hierover destijds geen notitie gemaakt? Want wij hadden graag coulance in het prijsverschil gegeven. Mochten wij nog iets kunnen afhandelen, dan ontvangen we graag een email via socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

vreselijke ervaring met wehkamp

Beoordeling 
 
1.5

Ten eerste, wehkamp webcare team, jullie maken het er niet beter op. Wat een vage reacties.

"Oh wat vervelend voor je... Stuur een mail naar ..."

Denken jullie dat wij nog meer van onze tijd in deze bodemloze put gaan steken? Fascinerend...

Nu zal ik even terugkomen op mijn situatie;

Ik heb een kast besteld bij wehkamp. Normaliter komt deze kast in 2 dozen. Deze keer hebben ze besloten om 1 doos en losse planken te leveren.

Er waren grote happen houtgruis uit de kast en de platen waren opgezet door het vocht.
Persoonlijk ben ik niet zo negatief aangelegd en heb ik liever een simpele, snelle oplossing. Alles hoeft niet perfect te zijn, een korting zou prima volstaan.

Ik heb een klacht ingediend bij wehkamp over de telefoon. Nadat ik mijn verhaal had verteld heeft mevrouw mij uitgelegd dat ze mij een mailtje zou sturen. Via dit mailtje moest ik naar de website om in te loggen en fotos in te sturen van de schade. Ook moest ik daar doorgeven om welke kast het ging.
Ik vond dit een hele vervelende ervaring met veel moeite vanaf mijn kant.

Hierna kreeg ik een automatisch mailtje waarin mij werd uitgelegd dat ik zo snel mogelijk Reactie zal krijgen.

Een mooie kans voor wehkamp om te goed te maken , leek mij. Helaas bezitten ze blijkbaar niet over de capaciteit om mijn klacht te verwerken, want na 2 weken (bijna 3 weken) is er nog steeds geen contact met mij, of mijn partner opgenomen.

Nadat ik mijzelf voor gek heb verklaard omdat ik met al die platen en troep in mijn huis heb geleefd, heb ik wehkamp nogmaals telefonisch benaderd.
Mevrouw heeft mij uitgelegd dat dit niet de bedoeling is.
Zij kon voor ons regelen dat de kast werd vervangen , of werd opgehaald. De kortingsregeling was haar wellicht ontvlogen? Na een geheugensteuntje werd ik weer in de wacht gezet. "Wij kunnen u 20,00 korting geven op de oude kast", bevestigde ze. Hierop heb ik geantwoord dat ze haar kast morgen mag komen ophalen.

Wauw. Deze ervaring gaat mij aan alle normen en waarden voorbij.

Ik hoop dat ik nooit meer wat te maken krijg met dit nalatige bedrijf.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam wehkamp op 08 Juni 2016

Beste,

Begrijpelijk dat deze ervaring voor een bittere nasmaak heeft gezorgd. Het is niet geheel duidelijk wat er precies mis is gegaan, maar hoe dan ook willen we uiteraard de schade zo goed mogelijk herstellen. Is het een mogelijkheid dat wij telefonisch contact op te nemen? Zo ja, ontvang ik graag de gegevens via ons emailadres: socialmedia@wehkamp.nl. Via deze weg kunnen wij meer betekenen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
2.5

Waardeloos bedrijf. 6 keer de klantenservice moeten bellen spullen worden niet geleverd omdat jullie ze kwijt zijn. Geld krijgen we hopelijk binnen 6 werkdagen en dus na 3 weken terug. En die trutten aan de telefoon denken werkelijk waar 0 mee met de klant. Ik heb er nog niet een gesproken die klantvriendelijk was of even mee dacht.

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

webcareteam wehkamp op 07 Juni 2016

Beste,

Ik vind het jammer dat je een slecht gevoel hebt overgehouden aan mijn collega's aan de telefoon. Ik wil je vragen om je verhaal via de email naar ons toe te sturen, dan kijken wij met je mee. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

retour pakket vermist

Beoordeling 
 
6.3

pakket afgegeven bij de parcelshop, maar volgens Wehkamp is er niets binnen gekomen. dit na 14 dagen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp op 01 Juni 2016

Goedemiddag,

Erg vervelend dat je zending nog niet retour is verwerkt. Op dit moment hebben wij een lichte achterstand in het verwerken. Mocht het na 3 weken nog niet retour zijn verwerkt, kun je ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. We zullen het dan zsm oppakken.

Onze excuses voor de vertraging!
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
4.3

Ik heb een tuinset besteld bij Wehkamp.
Bestellen ging nog wel, maar er was geen mogelijkheid goed te controleren of de tuinset volledig/goed was geleverd.
Toen ik de tuinset in elkaar ging zetten, bleek de inhoud niet juist en dus kon ik de loungeset niet elkaar zetten.
Toen ik belde werd ik verwezen naar de website om een klacht aan te maken, dat kon niet telefonisch. Lekker klantvriendelijk begin.
Vervolgens heb ik vier keer moeten bellen, omdat Wehkamp bijna niets deed met mijn klacht. Ze hebben het één keer doorgestuurd naar de leverancier en in de mail die ik kreeg stond dat ik er zelf maar achteraan moest bellen als ik niets hoorde.
Van de leverancier hoorde ik ook niets en toen begon de ellende.
Ik heb nog drie keer moeten bellen en Wehkamp deed helemaal niets. Ik werd ook nergens van op de hoogte gehouden. De afdeling heeft achterstand meneer. Ja hoor, dus dan maak ik een spoedverzoek aan. Ze gaan u echt morgenochtend voor 10 uur bellen. Uiteraard niet dus!
Uiteindelijk heb ik zelf een boze mail gestuurd naar de directeur van de leverancier en toen werd het opgelost. Wehkamp sluit het dossier en nog steeds heb ik niets gehoord. Niet één keer een telefoontje, geen excuses, alleen suffe automatische mails over de status van mijn reparatie, waar ze vervolgens toch niets mee doen.

Ik bestel nooit meer bij Wehkamp, want de kwaliteit van een organisatie merk je pas als er iets met je product is en die is dus ronduit slecht.

JW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp op 01 Juni 2016

Goedemiddag,

We begrijpen dat deze situatie erg vervelend is!
Ik begrijp uit je verhaal dat het inmiddels is opgelost. Mocht dat niet zo zijn horen we graag van je op socialmedia@wehkamp.nl.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

slechte levering

Beoordeling 
 
1.0

Thuis zitten wachten op levering. Staat er ineens op wehkamp mijn bestellingen dat ik niet thuis ben. Ik zat toch echt op de bank met functionerende deurbel. Geen briefje in de bus, geen levering bij de buren. Bezorger Is gewoon niet geweest! Zeer onvriendelijke klantenservice komt alleen met het antwoord...Helaas. ..pakketje wordt morgen weer aangeboden...

IP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 25 Mei 2016

Goedemiddag.

Wat vervelend dat de bezorging op deze manier verlopen is en dat je het allemaal zo ervaren hebt.
Zou je mij je klantgegevens (klantnummer of postcode en huisnummer) willen doorsturen naar socialmedia@wehkamp.nl.
Wij zullen dan sowieso een melding maken van de onterechte ''niet thuis'' melding.
Ik zie de mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.

Reageer op deze review

Geen reactie op ingediende klacht

Beoordeling 
 
5.0

2 maal een klacht ingediend over een barbecue. De maten kloppen niet. Daardoor kan het niet verder in elkaar gezet worden en kan ik er helaas geen gebruik van maken. Helaas nog steeds geen reactie ontvangen en ook geen oplossing voorhanden. Kortom zeer teleurstellend.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp op 08 Juni 2016

Beste,

Vervelend om te lezen dat er niets gedaan is met de aangemelde klacht. Uiteraard willen wij zorgen voor een zo goed mogelijke oplossing. Zou je je gegevens willen opsturen via socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij direct aan de slag.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Totaal niet blij met wehkamp

Beoordeling 
 
1.0

Een jas besteld van 140 euro na 5 uur dragen al kapot retour zending aangevraagd wordt er verteld dat je wel even kan wachten tot je je geld weer terug krijgt nou dat is nog niet het ergste maak je een afspraak voor de retourzending blijf je thuis op zaterdag voor die afspraak wordt tie niet opgehaald ik ben klaar met wehkamp als ik me geld terug heb zien Julie me niet meer de groeten

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bagger slecht geregeld allemaal

Beoordeling 
 
3.5

Retour zenden gaat bagger slecht service is ook kloten moet je een afspraak maken om retour te zenden blijf je daarvoor thuis wordt het niet opgehaald ik bestel nooit meer wat bij wehkamp ik ben er klaar mee

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Totaal geen gehoor

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb in februari en bestelling geplaatst en per ongeluk mijn oud adres ingevuld. Direkt gebeld met wehkamp en er werd mij verzekerd dat het pakket automatisch zou worden geretourneerd want bij een leegstaand huid zou niet worden bezorgd. Dus weer een nieuwe bestelling geplaatst op mijn nieuw adres en daar werd het netjes bezorgd. Nog wel even het ander pakket via Internet doorgegeven dat hij retour moest.
Zie ik online dat het pakket is afgegeven bij mijn leegstaande huis waar niemand woont. Weer gebeld en er werd mij verzekerd dat het zou worden uit gezocht. Weer geen terugkoppeling. Toen maar een mail gestuurd en wat schetst mijn verbazing? Weer niets. Vorig week maar weer gebeld want elke keer een mail over een betaling ontvangen maar geen bericht is wel heel vervelend. Er werd mijn aan de telefoon verzekerd dat ik terug zou worden gebeld maar helaas, vandaag een brief van wehkamp dat ik moet betalen. Dus ik moet betalen voor een pakket die ik niet heb ontvangen en niemand weet waar het is gebleven. Conclusie één pakket perfect bezorgd en de andere is gewoon weg maar ik mag wel 120 euro betalen ondanks de verzekering dat het niet zou worden bezorgd. Top wehkamp

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 11 Mei 2016

Goedenavond,

Vervelend dat dit op deze manier is verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Wil je je klantnummer of e-mailadres mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. We zullen ons best doen om deze kwestie zo goed mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Wehkamp maakt fouten, klant is de dupe!

Beoordeling 
 
1.0

Bij het controleren van de door mij ontvangen bestelling bij Wehkamp, ben ik tot de constatering gekomen dat deze niet compleet was. Hiervan heb ik melding gemaakt bij de klantenservice van Wehkamp. Ik kreeg het antwoord dat ik hiervoor een formulier diende toe te sturen voor het melden van ontbrekende artikelen. Niet alleen wordt er vanuit gegaan dat ik een printer heb en kosten moet maken voor het printen en toezenden van dit formulier, ik mag tevens het vuile werk van Wehkamp opknappen! Wehkamp verzuimt mij een volledige bestelling te leveren, en ik mag aantonen dat ik deze niet heb ontvangen. Wat klopt hier niet? Ik heb het formulier toegezonden aan Wehkamp. Wehkamp geeft aan dat het formulier is "zoekgeraakt". De klantenservice bevestigt dat de fout bij hun ligt, maar of ik toch NOGMAALS het formulier wil uitprinten en opsturen! Wehkamp maakt de fouten en de klant mag achter de feiten aan om ervoor te zorgen dat het wordt gecorrigeerd! Is dat wat men noemt 'klantenservice'?

H
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

webcareteam wehkamp op 06 Mei 2016

Goedemorgen.

Vervelend dat dit op deze manier is verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Wil je je klantnummer of e-mailadres mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. We zullen ons best doen om deze kwestie zo goed mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Ik ben het zat! op 06 Mei 2016

Schandalig dat u dit nog moet vragen. Mijn klacht is al lang bij u bekend gemaakt. Ik krijg hierop reacties welke totaal niet relevant zijn ten aanzien van mijn klacht. Dit toont weer aan dat Wehkamp klachten van klanten helemaal niet serieus neemt. Mijn gegevens zijn bekend, nu een oplossing graag.

Reageer op deze review

Niet geleverde tuinset

Beoordeling 
 
1.0

Mijn bestelling (een loungeset t.w.v. 1700 euro) werd niet geleverd vanwege schade? bij de vervoerder Dynalogic. Ik wacht nu al bijna 3 weken op mijn geld. Na meerdere telefoontjes en vele emails vertellen ze dat ik nog 5 werkdagen moet wachten,terwijl mij in eerste instantie werd toegezegd dat Wehkamp binnen 14 dagen het geld zou terug storten. Dit noemen ze klantenservice bij Wehkamp: schandalig!

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

webcareteam wehkamp op 28 April 2016

Goedenavond,

Wat een vervelende situatie. Onze excuses voor het ongemak. Wil je je klantnummer of e-mailadres mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wellicht kunnen wij meer informatie voor je achterhalen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Retouren vermist

Beoordeling 
 
7.8

Ik ben pakweg 3 jaar geleden begonnen met het nu en dan bestellen bij wehkamp. Voorheen had het bij mij de status wat burgerlijk te zijn. Deze status is wehkamp ver voorbij met het frisse imago van nu.
Snelle levering, dat is consequent en erg netjes!
Helaas wel verzendkosten. Ik vraag mij af waarom dit ' nodig' is, waar concurrenten geen verzendkosten hanteren. Maar goed.
De laatste maanden eigenlijk gaat het hier en daar mis bij het retourneren van items. Ik bestel flink wat in 1 keer, gezien de verzendkosten en het willen passen van meerdere maten.
Het duurt lang eer alle items uit zo'n flinke order ( + 6 artikelen ong.) zijn verwerkt.
Ook zijn er artikelen zoekgeraakt, waardoor ik een heksentoer uit moest halen om een onderzoek te starten. Je voelt je op zo'n moment bijna een fraudeur en moet een enorm lange adem hebben wil men het item aan hebben gemerkt als retour ( of, helaas, vermist )
Je zou bijna denken dat er in het proces artikelen achterover worden gedrukt, maar laat ik geen aannames doen ;)
Ik betaal om die reden liever achteraf, wanneer ik heb besloten welke artikelen ik houden wil.

Uiteindelijk lost het zich allemaal op maar jammer dat dit zo'n omvangrijk probleem is.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

webcareteam wehkamp op 28 April 2016

Goedenavond,

Vervelend om te horen dat je retourzending niet tijdig is verwerkt. Wij starten dan inderdaad een onderzoek waarbij wij onze klanten vragen een formulier in te vullen. Dit is nodig voor onze eigen administratie en doen we uiteraard niet om jou een vervelend gevoel te geven. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Aggie op 02 Mei 2016

Ja, dit gebeurd vaker, als klant voel je je inderdaad een fraudeur :S

Mijn dochter en ik hebben dit ook ervaren! Nu had mijn dochter één artikel in 2 maten besteld en één maat was niet geleverd, nu moest zij wéér een onzinnig formulier invullen en na een week navraag kreeg ze een telefoontje dat het bewuste formulier zoek was, of we er wéér eentje willen opsturen?! Niet alleen kleding raakt zoek bij Wehkamp maar ook de formulieren om notabene de fouten van Wehkamp opgelost te krijgen en ondertussen ben je weken en tig aanmaningen verder!
Wehkamp heeft de slechtste service ooit, 98% spreekt geen fatsoelijk woord Nederlands en praat ook nog eens binnensmonds (men leest alles van het scherm af) en kan daardoor ook geen problemen/fouten van Wehkamp oplossen. Klanten moeten vechten om de fouten gemaakt door Wehkamp opgelost te krijgen en ondertussen tig betalingsherinneringen sturen terwijl men NIETS verschuldigd is aan dat vreemde bedrijf!
Ik krijg steeds meer waardering voor de H&M!
Bij Wehkamp is shoppen pure frustratie en ik ben gelukkig al klant af!

Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
2.5

Donderdag een tuinset besteld en door onduidelijk zouden wij die vandaag pas geleverd krijgen. Krijg ik vanochtend een bericht dat er iets mis is gegaan met het pakket bij dynalogic. Vervolgens weet ik niet hoe nu verder. Ik gebeld met dynalogic en die kunnen mij niet helpen want daar gaat een andere afdeling over. En met wehkamp gebeld maar die sturen mij naar dynalogic. Ik weet nu helemaal niets. Wordt mijn pakket nog geleverd en zo ja wanneer dan?! Best handig om te weten want daarvoor moet er iemand thuis zijn. Heel jammer als op de website beloofd wordt dat het de dag erna in huis is...... ik bestel nooit meer iets bij wehkamp!

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Annemiek Hendrix op 18 April 2016

Helemaal eens met Steffi. Ik bestelde een sierkussen, voor elf uur besteld de volgende dag in huis...dus niet! Email gestuurd naar Wehkamp, excuusmail terug met de mededeling dat dit de volgende dag bezorgd zou worden....dus weer niet! Twee maal ervoor thuis gebleven. Weer een excuusmail met een 5 euro tegoedbon als pleister op de wond bij -een volgende bestelling-!!! Dacht het niet!!! Bestelling heb i geannuleerd en heb een mail gestuurd dat ik echt nooit meer iets bestel bij Wehkamp!

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Donderdag een tuinset besteld. Na onduidelijkheid per ongeluk de bestelling op vandaag gezet. Krijg ik vanmorgen een bericht van dynalogic dat er iets fout is gegaan en ze het pakket niet kunnen leveren. Ik gebeld naar dynalogic die kunnen mij niet helpen want dat is van een andere afdeling. Wehkamp gebeld en die zeggen dat ik dynalogic moet bellen. Ja en nu dan? Ik weet helemaal niet of het uberhaupt nog een keer geleverd gaat worden?! Slecht als ze zeggen de volgende dag in huis. Bestel nooit meer iets!

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteam wehkamp.nl op 01 April 2016

Hoi Steffi,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je bestelling vandaag niet is bezorgd. Wil je een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantnummer of adres en je klacht? Dan gaan we voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.

Reageer op deze review

zeer slecht!

Beoordeling 
 
2.3

Zeer slecht! Klachten worden niet opgepakt en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd als je belt. "Sorry mevrouw, maar we kunnen u niet doorverbinden met desbetreffende afdeling. U hoort zo spoedig mogelijk van ons" Maar ze kunnen niet vertellen of dat binnen 'bij wijze van spreken' 1 uur is of dat het nog 2 weken duurt. "Als u volgende week nog niets heeft gehoord kunt u ons nog even bellen op dit nummer". Heel fijn maar jij kunt mij niet verder helpen, dat moet de andere afdeling doen die niet te bereiken is..... #frustrerend!
Ga hier nooit meer bestellen, wat een gedoe.

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteam@wehkamp.nl op 30 Maart 2016

Beste,

Erg vervelend om te lezen dat de klacht niet goed is opgepakt.
Uiteraard willen we dit uitzoeken.
Wil je de klacht verder toelichten in een mail? Graag ontvangen we ook jouw klantnummer.
Je kunt mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.
We zien de mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.

Reageer op deze review

Lege doos ontvangen

Beoordeling 
 
5.5

Op 22/3/16 een telefoon besteld bij weh kamp. Op 23 /3 een lege doos ontvangen zonder het mobieltje dat een waarde heeft van 344 euro.meteen de politie gebeld en die zegt wehkamp moet de bezorger achterhalen.wat nu?

SR
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

webcareteam@wehkamp.nl op 24 Maart 2016

Beste,

Wat vervelend dat je telefoon niet geleverd is. Zou je ons een mail kunnen sturen?
Je kunt een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

Zou je daarin je klantnummer kunnen vermelden, zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

keukenmachine Bosch MUM56Z40 keukenmachine

Beoordeling 
 
9.0

In dec 2015 hebben wij een Bosch MUM56Z40 keukenmachine bij wehkamp besteld die vaatwasbestendig zou zijn. Nu bleek dat de vleesmolen hiervan dat niet is. Contact gehad met wehkamp hierover en moesten machine retour sturen. Na een week kregen we bericht van Bosch dat het niet onder de garantie zou vallen en konden kiezen uit 3 opties, reparatie (schoonmaken) vleesmolen, machine retour en verzendkosten betalen of bij geen reactie werd machine vernietigd.
Na de mail Bosch contact opgenomen met wehkamp en die zouden gaan kijken wat ze voor ons konden betekenen. Na een week terug gebeld door een vriendelijke dame en wij kregen onze machine terug en mochten op kosten van wehkamp een nieuwe vleesmolen bestellen omdat ze er met Bosch niet over uit konden komen. Zo gezegd zo gedaan.
Na een paar weken kregen wij onze machine terug en toen bleek deze beschadigd terug gekomen te zijn. Wederom contact opgenomen met wehkamp en uiteindelijk konden we de machine omruilen voor een nieuwe.
Wij willen wehkamp een dikke pluim geven voor de oplossing die ons geboden is en zijn erg tevreden met de manier waarop jullie dit opgelost hebben.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechtste service ooit

Beoordeling 
 
1.0

Bijna twee weken geleden is een bank geleverd die ik online had besteld. Zover prima. Ik kon zelf een datum kiezen voor de levering. Toen de bezorgers echter weg waren en ik de bank uitpakte, kwam ik erachter dat de poten ontbraken. Ik baalde natuurlijk, maar het leek me niet een ontzettend groot probleem.

Dit bleek een kleine vergissing. Ik belde Wehkamp en kreeg als reactie dat ik via de website een klacht over mijn product in moest dienen. Waarom kan dit niet meteen telefonisch? Een week (!!) later kreeg ik persoonlijke reactie met daarin excuses en dat de poten z.s.m. worden nageleverd. Ik besloot het weekend af te wachten, maar had daarna nog steeds niks gehoord. Toch maar proberen Wehkamp te bellen. Ik werd weer van het kastje naar de muur gestuurd. In het systeem kon ze zien dat er contact was opgenomen met het magazijn, maar wanneer ze zouden worden nageleverd, daar had ze geen idee van. Ik moest maar geduld hebben. Online opnieuw een klacht ingediend. Daar kreeg ik precies dezelfde reactie op als van de vrouw aan de telefoon. Er is contact opgenomen, maar met de vriendelijke vraag of ik het zelf wil afwachten.

Ter compensatie van dit alles (ik heb er nota bene zelf om moeten vragen) heb ik een waardebon van 25 euro gekregen. Super bedankt. Ik zal nog drie keer nadenken voor ik weer wat bestel via jullie website.

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

webcareteam wehkamp op 09 Maart 2016

Goedemiddag,

We vinden het vervelend om te lezen dat de bank niet direct in goede orde hebt mogen ontvangen.
We kijken dan ook graag met je mee.
Graag ontvangen we je klantnummer per mail, zodat we het vanaf daar verder op kunnen pakken. Je mag het mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
395 resultaten - getoond 121 - 140
« 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

amazon
 
3.9 (227)
Wehkamp reviews
 
3.9 (360)
bol.com ervaringen
 
3.6 (266)
HEMA reviews
 
4.0 (75)
EuroTops
 
4.2 (22)